6 תשובות
כל אחד איך שנוח לו, שמתי לב שרוב האנשים אוהבים לשבת כשרגל ימין על שמאל..
ממש לא משנה:)
לי יותר נוח ימין על שמאל אבל כל אחד איך שנוח לו...
על פי היהדות, הימין תמיד יהיה על השמאל, גם בשילוב הידיים, גם בנעילת הנעל, פותחים בימין וסוגרים בימין. גם בהסרת בגדים, קודם את שמאל, כדי לסיים תמיד בימין.
לי נוח יותר ימין על שמאל (:
לא משנה:)
באותו הנושא: