6 תשובות
איך את אמורה להגיע לבית ספר?
וואי תקשיבי אני בידיוק באותה דילמה...
אנונימית
ההורים שלך הם סוג מתפשר? o:

כי אני נגיד לפעמים כאילו כזה בערך כול חודשיים אומרת לאמא שלי, אמא, היום לא בא לי ללכת לבית ספר. בעיקרון, אף פעם אין לי כוח ללכת לבית ספר, אבל כול חודשיים אני מרשה לעצמי לקחת יום הרגעות בבית.. לרוב אמא שלי מסכימה לי:)

ועם הם לא, אז פשוט תנסי לשכנע אותם... לא נראה לי שתפסידי יותר מדי חומר ביום אחד, אלה עם כן יש מתכונת או משהו (?)

בהצלחה:)
אלת תלכי יום אחד לא יקרה כלום, תגידי להורים שלך פשוט שאת עייפה ולא מרגישה טוב, במקום בלי שהם ידעו, כי אם הם יגלו לא נראה לי שיהיה לך טוב.
בהצלחה:)
טוב בעיקרון אם הבית ספר שלך קרוב לבית את יכולה להגיע לבית הספר (אוטו, אוטובוס.. ) ואחרי שאת יורדת מאוטו או משהו פשוט לחזור הביתה ברגל.. ואחר כך תשלימי חומר מחברות או משהו.. או שפשוט תגידי להורים שלך שכואבת לך הבטן.. ^^
אוויש נו, כולה יום אחד לא תגיעי לבית ספר, תאמיני לי, זה לא ייעשה מפגרת.
פשוט תשלימי את החומר אחר כך...