7 תשובות
לא הייתי משנה.. לא כי אני אוהבת את שלי פשוט התרגלתי אליו ויהיה לי מוזר שם אחר פתאום
עדי, לינוי
למרות שאני מעדיפה את השם שלי שהוא ליהי כי התרגלתי אליו
למרות שאני מעדיפה את השם שלי שהוא ליהי כי התרגלתי אליו
קרוליין
אנה
emma
סטיבן - שם של זיין
למריה
אני ממש אוהבת את השם הזה..
אני ממש אוהבת את השם הזה..
באותו הנושא: