4 תשובות
שתפי במים קפואים ;)
קחי סיר עם מים פושרים, שימי בתוך עלים ירוקים (לא יבשים!) תשימי נענע, ותכנסי יד בתוך הסיר. אם את שואלת ממי הטיפ הזה, שמתי את זה הרבה שהייתי קטנה!
שימי את היד במים קרים מאוד, זה עוזר - מנסיון!
זה ירגיע את הכאב.. והכוויה כבר תעבור לבד
גם לי זה קרה.. במאחורה של האוזן \: תשימי במים קפואים, ואז קרח ואז משחה מיוחדץ (: עדיף לספר לאמא
באותו הנושא: