3 תשובות
אני אישית מעדיפה שהשיער שלי טבעי אבל אם ממש בא לך לחמצן או לצבוע אותו תעשי גוונים על כל הראש ככה זה יראה כאילו שזה באמת הצבע שלך כי צובעים את זה מהשורשים בגוונים חלקיים צובעים לך רק את הקצוות למטה ואז יש הבדל מאוד ברור בין הגוון המקורי שלך לצבע...
תלוי מה באלך הנה דוגמאות להבדלים
קישורים מצורפים:
אנונימית
בסוף איך צבעת ויצא יפה?
אנונימית
באותו הנושא: