14 תשובות
בוודאי. כמו שהם לא רוצים שנרד עליהם, אז שלא ירדו עלינו.
זה מאוד לא יפה, ואלו סתם סטיגמות שנוצרו עם השנים.
מסכימה..
לא, ולא חסר גם דברים שאומרים למזרחים
ממש בוגר שאתם עושים מינוסים למישהו שלא מסכים איתכם, תעשו עוד מיליון מינוסים ואני עומדת על מה שאמרתי
כאן בשביל לעזור

אבל את מבינה שאת יורדת לאותה הרמה הנמוכה של מי שירד עליך כשאכנזייה?
עריכה: התכוונתי למשהו אחר, זה לא קשור לעדה.
מי שיורד על מישהו אחר בגלל עדה או בגלל משהו אחר
הוא באמת תת רמה וזה לא קשור לאשכנזים או מזרחים בכלל
chubi buni-
למה, מה את רוצה להגיד שמזרחים ברמה יותר נמוכה ממכם, אז לא!
אני מסכימה איתך..
המזרחים שלומדים איתי, כל הזמן יורדים על אשכנזים והם כבר ליטרלי הפכו את המילה אשכנזי לקללה.. ממש עצוב.
אנונימית
שואל השאלה:
כיף לדעת שיש מישהו שמסכים איתי.. זה כבר מוגזם.. אז שלא יבואו בטענות
אנונימית
זה באמת מוגזם.
אני לא אשכנזייה (גם לא מזרחית) אבל היו אומרים לי "מה את עושה י'אשכנזייה" "חח אשכנטוזית" ודברים בסגנון.
בואו נהיה כנים, אף פעם לא שמעתם מישהו אומר "איזה מזרחי מה אתה עושה".
וכשאתם שומעים מישהו אומר למישהו אחר "יא אשכנזי" אתם אוטומטית תחשבו על קונוטצייה שלילית..
אבל כמובן שיש גם אשכנזים שגזענים למזרחים מן הסתם.
אנונימית
מסכימה עם כל מילה
הם כל הזמן בוכים שהם מקופחים ויורדים על אשכנזים 24/7
אנונימית
כן והעיקר הם גזענים כלפי אתיופים כמובן שלא כולם אבל חלק גדול מהם
בכיתה שלי גזענים כלפי כל העדות, לכן אני שונעת את הכיתה שלי. קוראים לילדים כ*ושים שבכלל לא משתמשים במילה הזו ולהיות אדם שחור זה לא קללה, קוראים לילדים גם גייז, ערבים... כאילו זו קללה.
בין היתר קוראים לילדים אשכנזים כמילת גנאי.
גם אשכנזים *מאוד* גזענים למזרחים
לא כולם אני לא מכלילה.
יש גזענים בכל צד ובכל עדה לא משנה אשכנזים מזרחים אתיופים או רוסים..
אנונימית
black barbie

ממש לא, התכוונתי למשהו אחר, זה לא קשור לעדה.
מי שיורד על מישהו אחר בגלל עדה או בגלל משהו אחר
הוא באמת תת רמה וזה לא קשור לאשכנזים או מזרחים בכלל
האשכנזים היחידים שגזענים למזרחים הם המבוגרים שהגיעו לפה לפני 50 שנה
בחיים לא שמעתי אשכנזים משתמשים במילה מזרחי בתור העלבה או יורדים על הצבע עור שלהם
אנונימית