7 תשובות
לא, אני מכיר גדולים וגדולות ממך שמשחקים בזה
בכלל לא, מה הופך את זה למוזר?
חחח ממש לא גם אני בגיל שלך ומשחקת וזה ממש ממש כיף :)
מה פתאוםם גם אני משחקת אגב..
ואחותי שיחקה עד גיל איזה 22 ככה.. כןכן
אז זה בסדר גמורר
חוץ מזה שזה משחק לגיל 12 ומעלה אזז..
ממש לא אני אישית לא מתה על סימס אבל אני משחקת הרבה משחקים אחרים רובלוקס מיינקראפט cubic castles (אם כתבתי נכון) אני בת 14 וחצי אני אוהבת משחקי מחשב אני ליטרלי כול היום בוהה במחשב אני נהנית מזה את בטח לא מכורה כמוני ^^ אבל אם את נהנית מזה אין לך מה להתבייש

חוץ מזה לפי מה שאני יודעת בסימס יש גם מודים של סקס..
ממש לא סימס זה אהבה אני ישחק לנצח:))