14 תשובות
להתאפר
ראסטות
אני לא שמה על אף אחד.
להרכיב משקפי שמש, לעשות שינוי בעצמי.
אנונימי
אצלי פעם זה היה ממש חשוב, נגיד ממש פחדתי לעשות דברים
כי פחדתי מתגובות של אחרים.
אבל עכשיו כשגדלתי ממש לא אכפת לי מה האחרים חושבים ואני פשוט עושה מה שאני רוצה לעשות אפילו אם זה שונה מהרגיל.
כי פחדתי מתגובות של אחרים.
אבל עכשיו כשגדלתי ממש לא אכפת לי מה האחרים חושבים ואני פשוט עושה מה שאני רוצה לעשות אפילו אם זה שונה מהרגיל.
כול מה שרשמת חוץ מפירסינג הייתי מתה לעשות את זה כשאני יהיה בת 16-18 אני הבטחתי לעצמי שאני יעשה ^^ (אך התמימות..)
תמיד פחדתי מהתגובה של הסביבה על כל מיני דברים שאני רוצה לעשות כמו עגיל בגבה ואיפור עיניים אבל זה לא רק זה כי האמת שאני נמנעת גם מהמון דברים מנטאליים בגלל החרדה מהתגובה של הסביבה. להגיד את הדעה שלי בדיון בכיתה... לקרוא ספר בהפסקה וכאלו דברים שהם אמורים להיות חלק מהיום יום שלי אבל אני מפחדת.
לצאת מהארון
אנונימית
להיות מי שאני בלי מסכות ומגננות,
לשיר את מה שאני כותבת,
לצאת מהארון,
לאהוב את עצמי.
לשיר את מה שאני כותבת,
לצאת מהארון,
לאהוב את עצמי.
אנונימית
אני מאוד ילדותית לא מראה את זה.. בכללי את עצמי שאני מול אנשים מאיימיים.. כאלו תלוי בסטוצאיה שקרתה לי איתם
ללבוש דברים מסויימים, להגיד מה שאני חושבת, לספר לחברות סודות
אנונימית
לצאת בשאלה
אנונימית
ללכת עם רק חזיה ותחתונים ברחוב
להתאפר לבית הספר ובכללי
ללבוש גרביים ממש ציבעוניות
להתאפר לבית הספר ובכללי
ללבוש גרביים ממש ציבעוניות
כמו שציינו מעליי, ראסטות.
באותו הנושא: