3 תשובות
א. גם לבנים יש (למרות שתלוי. יש ויש. גם אצל בנים וגם אצל בנות)

ב. נו תכל'ס למה שיהיה אסור להתאהב במישהי עם אופי באמת פגז ויופי מהספרים? בוודאי שארצה מישהי שתהיה בחורה לעניין ולא סתם. אז כנ"ל לצד ההפוך
שואל השאלה:
מבחינת חשיבות ואורח חיים, יש לך יותד מדי שאיפות עם מטרות גדולות
ולוקחות יותר מדי ברצינות חבר, ידיד וכו
אנונימי
אני לא יודעת אני פשוט מרגישה שלמה יותר כשאני יודעת שיש בעולם מישהו שבאמת אוהב אותי... אני מרגישה לפעמים שאני לא יכולה להתמודד עם דברים לבד אני מרגישה לפעמים שאני צריכה חיבוק/נשיקה/מישהו שפשוט ידאג לי בקיצור שאני צריכה חבר.