7 תשובות
כנל. וגם כי אני עובדת וגרה רחוק
נופ, גם אני. אני חסר חברים שגר בעיר שכוחת אל.
גם אני כי אין לי חברים בעיר שלי
וואו גם אני
הבעיה שיש לי חברים אבל אבל אני לא יוצאת איתם..
אני בידיוק
אין לי חברים בבית ספר שלי ובכלל בעיר שלי ולמען האמת גם מרצון אני רוצה שלא יהיו לי ועם כן שלושה ארבעה שיהיו קרובים אליי ויהיו חברי אמת שלי ולא יימאס להם ממני אחרי יום וגם אני לא מרגיש צורך גם ככה לצאת אין לי חשק גם עם היה לי חברים וגם עם לא וגם אני דיי טיפוס מתבודד וגם אני מעדיף בלי חברים מאשר חברים שלא עברו את גיל 3
באותו הנושא: