7 תשובות
השניצלים, לא אוהבת סושי חח
כלום, זו מסעדה מזעזעת - לא טעימה ותמיד יש טעויות בהזמנות.
כבר יצא שמצאתי עצם במנת חזה העוף שלי.
כבר יצא שמצאתי עצם במנת חזה העוף שלי.
פאד תאי.
אף פעם לא אכלתי שם
רול סושי חם עם סלמון בטמפורה בטטה ואבוקדו
וכדורי עוף זה תפריט קבוע אצלי!
אין על ג'פאניקה
וכדורי עוף זה תפריט קבוע אצלי!
אין על ג'פאניקה
בגלל שרוב הדברים שם זה עם רוטב אסיאתי, אני אוהבת רק סושי
פאד תאי