7 תשובות
השניצלים, לא אוהבת סושי חח
כלום, זו מסעדה מזעזעת - לא טעימה ותמיד יש טעויות בהזמנות.
כבר יצא שמצאתי עצם במנת חזה העוף שלי.
פאד תאי.
Aro
אף פעם לא אכלתי שם
רול סושי חם עם סלמון בטמפורה בטטה ואבוקדו
וכדורי עוף זה תפריט קבוע אצלי!
אין על ג'פאניקה
בגלל שרוב הדברים שם זה עם רוטב אסיאתי, אני אוהבת רק סושי