התחברות
הרשמה
האבחנו לי שהייתי קטנה איי קיו בין 86-100 ועכשיו שאני בכיתה י' האבחנו עוד פעם ויצא לי 112 איי קיו ויש לי ליקוי למידה
מה זה אומר , ושכחתי לציין שהייתי בכיתה קטנה ועזבתי שנה כאילו עד כיתה א'-ט' הייתי בכיתה קטנה ובי' אני בכיתה רגילה..
12 באפריל 2017, 10:31
IQ
מנת משכל
כיתה
בגרות
ציונים
תשובה אחת
חשבון פשוט, עלה לך האייקיו אני משער
T
Terrordrome
באותו הנושא:
כשהייתי קטנה הייתי שמה את הסיר שלי על הראש חח איזה דברים מטומטמים אתם עשיתם שהייתם קטנים?
בן כמה הייתי שהייתי קטן?
למישהי פה היה שיער מתולתל כשהייתה קטנה ועכשיו השיער נהפך לחלק?
איזה שירים הייתם שומעים כשהייתם קטנים, ורק עכשיו אתם מבינים את המשמעות שלהם?
הגיוני שכשהייתי קטנה (עד גיל 10 בערך) השיער שלי היה חום בהיר ועכשיו הוא שחור?
אני מרגישה ריקנות בגלל שאני לא עושה את הדברים שאני אוהבת כמו שהייתי פעם כשהייתי קטנה.
חחח זוכרים אותם? הייתי חולה עליהם שהייתי קטנה
היי, אני ממש רוצה גבות בהירות, כשהייתי קטנה היה לי ועכשיו אין למה?
שהייתי קטנה הייתי אוכלת את השיער שלי ותולשת אותו
אני לא יודעת לרקוד ואני ממש מתחרטת על זה שלא הלכתי לחוגים כשהייתי קטנה, כי עכשיו אם אני ארצה ללמוד לרקוד טוב..
אמרו לי שככל שאני גודלת אני נהיית יפה יותר, זה אומר שכשהייתי קטנה הייתי מכוערת?