8 תשובות
מי שנעלם שיעלם זה לא כולם ככה יש גם כאלה שחופרים יותר מידי
שואל השאלה:
זה קרה לי עם שניים
זה קרה לי עם שניים
אנונימית
יואו דיי להכליל בנים, בנות זה עם יותר מטומטם או לפחות באותה המידה
אנונימית
יש בנים שלא מעוניינים בקשר, וזכותן.
אןלי בצ'אט הספציפי שלך, אם את מייחסת שיחה ספציפית שקרתה לך, הבנאדם לא ראה קשר רומנטי אבל ידידותי.
אןלי בצ'אט הספציפי שלך, אם את מייחסת שיחה ספציפית שקרתה לך, הבנאדם לא ראה קשר רומנטי אבל ידידותי.
חח שתיים זה לא כולם חכי את עוד תכירי כאלה שרק תתפללי שיעלמו
שואל השאלה:
הקטע שהוא כן...
הקטע שהוא כן...
אנונימית
כנראה רוצים לנתק קשר, אבל אל תחשבי שזו הסיבה היחידה לזה. יכולות להיות מיליון סיבות למה הוא עושה את זה, הכי טוב לשאול אותו.
כנראה שהוא לא הרגיש חיבור כמו שחשב שירגיש זה קורה לפעמים... פשוט תמשיכי את לא אשמה.
באותו הנושא: