4 תשובות
אני חושבת שמםחדים לגשת ולדבר עם אנשים שלא מכירים, וכך גם לא מתפתחות חברויות והם בודדים. את מהשאלה של להיות קירח או עם חרדה חברתית נכון? (;
לא בהכרח, זה יכול להתבטא בכל מיני צורות. אבל העיקר הוא שהחרדה הזו תמיד תהיה קשורה לחברה ולסביבה של האדם.
זו חרדה מסיטואציות חברתיות, משתנה אצל כל אדם, יכול להתבטא בפחד משיחות בטלפון, להביט לאנשים בעיניים, להסתדר עם קבוצות של אנשים.
Aro
יש לי חרדה חברתית. אני לא מפחדת מאנשים אני פשוט מתביישת ונלחצת מהסיטואציה אני מרגישה בדרך כלל את הדופק שלי עולנ