5 תשובות
רע
טוב, למה רע
בטח שרע
זה אומר שהוא על טייס אוטומטי
*******
שום דבר בחיים זה לא מובן מאליו
זה אומר שהוא על טייס אוטומטי
*******
שום דבר בחיים זה לא מובן מאליו
זה נשמע טוב כי זה ברור שהוא אוהב אותך בלי שאלות. אבל לפעמים מצידך כלפיו זה יכול להיות פחות טוב כי אם תקחי את האהבה שלו אלייך כמובנת מאליה הוא ירגיש שאת לא מעריכה אותו מספיק.. אבל זה תלוי איך את מתייחסת אליו
לקחת משהו (כולל אהבה) כמובן מאליו זה לא טוב,
הכוונה שלי ב "טייס אוטומטי" זה שהוא בכלל לא חושב ופועל בצורה רובוטית
בקשר כל הזמן צריך: לבדוק, להסיק מסקנות, לעשות פעולות שונות כדי לשפר
ו "מובן מאליו" זה לא לפעול לפי הפעולות האלה
הכוונה שלי ב "טייס אוטומטי" זה שהוא בכלל לא חושב ופועל בצורה רובוטית
בקשר כל הזמן צריך: לבדוק, להסיק מסקנות, לעשות פעולות שונות כדי לשפר
ו "מובן מאליו" זה לא לפעול לפי הפעולות האלה
באותו הנושא: