14 תשובות
איך את יכולה לקרוא להם חברים? אם הם היו חברים שלך הם לא היו עושים את זה
תתחילי מזה שתתרחקי מהם
כן גם אם זה אומר להיות כרגע לבד
כי הם לא חברים..
כן גם אם זה אומר להיות כרגע לבד
כי הם לא חברים..
היא סתם מעצבנת, אני מבינה, זה קשה להיות רגישה מאוד בעולם של אנשים שהם פחות כאלה שלא מבינים שכל דבר פוגע בך, מילה או משפט ואת צודקת, רק רצית לעזור והיא לא עשתה כלום רק פגעה בך עוד יותר עם כלום, לא יודעת למה הם עשו לך, הם כנראה חשבו שזה מצחיק או משהו כזה, פשוט תנסי להתעלם ממנה ולבנות חוסן נפשי, זה לא קל להיות רגישה בעולם הזה.
מבינה אותך, אל תחשבי על המקרה הזה ובפעם הבאה אל תקשיבי לפקודות שלה!
תתעלמי ממנה ותנסי לקלל בחזרה ולהגן על עצמך, תביני ואת זה למדתי מניסיון אישי (כי הייתי ילדה ממש רגישה עד גיל 14), שכשרואים אותך בוכה זה מתפרש אצלהם כחולשה אצלך ואז הם מרגישים בנוח להציק לך. אל תתעלמי, תנסי להחזיר לה ולקטול אותה ולהתכווח. את באת לשם להנות, לא לבכות
תתעלמי ממנה ותנסי לקלל בחזרה ולהגן על עצמך, תביני ואת זה למדתי מניסיון אישי (כי הייתי ילדה ממש רגישה עד גיל 14), שכשרואים אותך בוכה זה מתפרש אצלהם כחולשה אצלך ואז הם מרגישים בנוח להציק לך. אל תתעלמי, תנסי להחזיר לה ולקטול אותה ולהתכווח. את באת לשם להנות, לא לבכות
שואל השאלה:
כאילו יש לי שם חברה ממש טובה והיא כן הייתה בסדר וחזרתי איתה וזה אבל עצוב לי שבזבזתי אולי 200 שקל ורצתי והשתדלתי כול כך וזה מה שאני מקבלת
כאילו יש לי שם חברה ממש טובה והיא כן הייתה בסדר וחזרתי איתה וזה אבל עצוב לי שבזבזתי אולי 200 שקל ורצתי והשתדלתי כול כך וזה מה שאני מקבלת
אנונימית
ואו היא ילדה פשוא נוראית..
וגם החברים שלך מגעילים אם הם זרמו איתה במקום לגשת אלייך כשאת עם דמעות
למה יש אנשים כאלה? כי יש אנשים קטנים כמו הילדה הזאת שלא בא להם בטוב להיות נחמדים. ואת יודעת מה אני יגיד על זה? בעיה שלהם.
בואי נחשוב תכלס, מה את מפסידה? חבורה של אנשים מגעילים? אוי אוי.. ממש הפסד
מה הם מפסידים לעומת זאת? בן אדם מדהים כמוך, רגיש, חרוץ ואני בטוחה שיש בך עוד נמון תכונות מדהימות
אז נכון שלא נעים כשצחוקים ומשפילים אותך.. ונכון שזה כואב, אני באמת מבינה אותך. אבל רק שתדעי שהיום זה כואב לך, מחר זה מחזק אותך.
וגם החברים שלך מגעילים אם הם זרמו איתה במקום לגשת אלייך כשאת עם דמעות
למה יש אנשים כאלה? כי יש אנשים קטנים כמו הילדה הזאת שלא בא להם בטוב להיות נחמדים. ואת יודעת מה אני יגיד על זה? בעיה שלהם.
בואי נחשוב תכלס, מה את מפסידה? חבורה של אנשים מגעילים? אוי אוי.. ממש הפסד
מה הם מפסידים לעומת זאת? בן אדם מדהים כמוך, רגיש, חרוץ ואני בטוחה שיש בך עוד נמון תכונות מדהימות
אז נכון שלא נעים כשצחוקים ומשפילים אותך.. ונכון שזה כואב, אני באמת מבינה אותך. אבל רק שתדעי שהיום זה כואב לך, מחר זה מחזק אותך.
את צודקת, לרוע המזל יש ילדים שהם פשוט מגעילים, זה מובן וטבעי שאת מרגישה ככה, היא לא הייתה צריכה לעשות את זה לך, תהיי חזקה, בפעם הבאה תהיי חזקה יותר וחכמה יותר ממנה, היא לא שווה את זה שתפגעי בגללה או בגללם.
קודם כל להתרחק מהחבורת אפסים האלה.
הם לא חברים אמיתיים אם הם צוחקים עליך ומשפילים אותך.
שמעי הילדה הזאת ככ חסרת ביטחון שהיא מעליבה אותך כדי לגרום לעצמה להרגיש טוב, זה רק מראה כמה היא פתטית וכמה שאת לא צריכה להיות בקשר עם ילדה מגוחכת שכזאת.
זה בסדר לבכות, זה לגיטימי אל תרגישי רע עם עצמך.
תתקלחי, תפנקי את עצמך בקינוח טעים (גלידה / שוקולד / מאכל שאת אוהבת) ותצפי בסדרה שאת אוהבת.
ותיזכרי שמחר יום חדש.
הם לא חברים אמיתיים אם הם צוחקים עליך ומשפילים אותך.
שמעי הילדה הזאת ככ חסרת ביטחון שהיא מעליבה אותך כדי לגרום לעצמה להרגיש טוב, זה רק מראה כמה היא פתטית וכמה שאת לא צריכה להיות בקשר עם ילדה מגוחכת שכזאת.
זה בסדר לבכות, זה לגיטימי אל תרגישי רע עם עצמך.
תתקלחי, תפנקי את עצמך בקינוח טעים (גלידה / שוקולד / מאכל שאת אוהבת) ותצפי בסדרה שאת אוהבת.
ותיזכרי שמחר יום חדש.
אל תתני להם להוריד אותך ככה! אני בטוחה שאת מדהימה והם סתם חבורה של חראות. תמצאי חברים חדשים.
קשה לקרוא להם חברים כי חברים אמיתיים לא מתנהגים ככה. אולי זה יהיה לך קשה עכשיו כי את אולי פגועה (ואפשר להבין למה) אבל תנסי לחשוב שהם אוויר ועם כל הקושי תנסי כמה שפחות להתייחס אליהם. אני מבינה מה את עוברת וזה לא קל אבל ברגע שלא תתיחסי אליהם הם יבינו שאין עם מי לדבר ויעזבו אותך. אם את צריכה מישהו דבר איתו או לפרוק אני פה בשבילך תמיד.
שואל השאלה:
וואי מזה תודה לכולם
אני חושבת שרק בסטיפס נשארו אנשים טובים
וואי מזה תודה לכולם
אני חושבת שרק בסטיפס נשארו אנשים טובים
אנונימית
יש בזה משהו, האמת שרק אדם חסר ביטחון עצמי או משהו כזה, יכול לפגוע באנשים רגישים בשביל להרגיש חזק מאוד, זו פשוט כנראה מסכה בשביל להראות שהוא חזק, לדעתי היא די חסרת ביטחון עצמי ממש שהיא פגעה בך בשביל להרגיש עם עצמה טוב יותר, לרוע המזל אנשים כאלה פוגעים באנשים פגועים ורגישים בשביל להרגיש טוב יותר, ולדעתי זו הבעיה שלה כנראה. על לא דבר, פשוט תיזהרי מאנשים כאלה, יש אנשים שלא אוהבים את עצמם או שאין להם ממש ביטחון עצמי אז הם פוגעים באחרים על מנת שיהיה להם ביטחון עצמי או להרגיש טוב יותר, זה לא ממש בסדר, זו מסכה להסתיר את הפגיעות שלהם אבל זה גם פוגע באחרים, הדברים האלה די מעציבים אותי.-. אני גם טיפוס רגיש, לפעמים גם לי יוצא לפגוע באחרים לא בכוונה אבל זה לא עושה לי הרגשה טובה כמו לאותם אנשים שפוגעים כי הם פגועים, זה עושה לי הרגשה רעה, למרות שביטחון העצמי שלי לא משהו, אני לא מסוגלת לפגוע במישהו, אני מתחרטת על זה, וכן אני יודעת איך זה להיות רגישה מדי, אני גם מכירה אדם רגיש מאוד פה שהוא כזה, זה לא קל להיות רגיש שהעולם מציץ אותך. תהיי חזקה
לדעתי, מעבר להכל, יש דבר אחד מרכזי שאת צריכה להתמקד בו.
לך היה רצון טוב לעזור, ופעלת בהתאם, גם כשלא שיתפו איתך פעולה (כל הכבוד על זה, באמת מדהים).
מי שרוצה לצחוק מוזמן, אין לך שום סיבה להרגיש רע.
תהיי גאה במעשים שלך, אל תתני למילים שאחרים אומרים לגרום לך להרגיש קטנה.
את תותחית, תזכרי את זה.
לך היה רצון טוב לעזור, ופעלת בהתאם, גם כשלא שיתפו איתך פעולה (כל הכבוד על זה, באמת מדהים).
מי שרוצה לצחוק מוזמן, אין לך שום סיבה להרגיש רע.
תהיי גאה במעשים שלך, אל תתני למילים שאחרים אומרים לגרום לך להרגיש קטנה.
את תותחית, תזכרי את זה.
שואל השאלה:
תודה
עודדתם אותי
בחיים לא הרגשתי כול כך מושפלת..
אני לא אשכח שהיא קראתה לי זונה ליד כולם רק כי צחקתי עם 2 בנים..
אני שמחה שגיליתי את הפרצוף האמיתי שלהם
תודה
עודדתם אותי
בחיים לא הרגשתי כול כך מושפלת..
אני לא אשכח שהיא קראתה לי זונה ליד כולם רק כי צחקתי עם 2 בנים..
אני שמחה שגיליתי את הפרצוף האמיתי שלהם
אנונימית