3 תשובות
שואל השאלה:
הוא עוד לא עונה לי והוא מחובר..
אנונימית
יש לו סיבה טובה בטוח. תמיד יש להם. אחרת למה הוא דיבר איתך עד כזה מאוחר? חייכי, את ברת מזל :)
אולי הוא נרדם או משהו..
בנים זה מסובך אחותי