5 תשובות
שואל השאלה:
ואם יש לי חופשי חודשי ברב קוהזה אז גם ברכבת זה ככה?
ואם יש לי חופשי חודשי ברב קוהזה אז גם ברכבת זה ככה?
שואל השאלה:
אז איך זה עובד?
אז איך זה עובד?
יש אפשרות להתשמש ברב קו בכול האוטובוסים והרכבות (גם ברכבת הקלה).
השימוש הוא בערך צבור.
אם ישלך ערך צבור ברב קו את יכולה להשתמש בזה בכול הדברים הנ"ל.
השימוש הוא בערך צבור.
אם ישלך ערך צבור ברב קו את יכולה להשתמש בזה בכול הדברים הנ"ל.
נראה לי רק לרכבת שיש בירושלים לא?
באותו הנושא: