2 תשובות
לזרום בקטע של לדבר בתור ידידים? למה לא אבל לזרום להיכרות רצינית של חברות? לא! אל תהרסי לעצמך אם את עוד לא מוכנה.. פשוט חכי שתרצי את זה ושזה יתאים לך ותרגישי מוכנה.
אם באלך להכיר אותם אז תזרמי אולי תכירי מישהו שתאהבי
באותו הנושא: