ככה, אני חופפת כמה פעמים בשבוע. בחפיפה, אני גם מעסה את השיער אך יותר מגרדת חזק ובעצם מנסה להוריד את הקשקשים. משום מה אחרי גירוד אני מרגישה כמו עיגולי דם קטנטנים כאילו שנשארו אחרי שהקשקש ירד. כשאני פותחת מים חמים אז זה שורף לי מה שמוכיח לי שאחרי שהקשקש ירד נשאר כתם דם קטן. זה בסדר? אני לא יודעת מה לעשות בבקשה עזרה.