תשובה אחת
תשתדלי ללכת במקומות שיש בהם אורות, פנסים וכאלו. אם יש לך חברה טובה שגרה לידך או אפילו אח/אחות אז תבקשי מהם שיבואו איתך ויהיה לך עם מי לדבר ומקסימום תדברי עם הכלב שלך (ברמה של להגיד לו "שב", "בוא", "לך", "כלב טוב" ואז זה יגרום לך להרגיש שאת לא לבד)