2 תשובות
שואל השאלה:
אני מבין רגשות של אחרים אבל סוג של מדחיק את שלי ואני לא יודע איך לשנות את זה...
אני מבין רגשות של אחרים אבל סוג של מדחיק את שלי ואני לא יודע איך לשנות את זה...
אנונימי
תנסה יותר להביע רגשות ולדבר על הרגשות שלך.
באותו הנושא: