2 תשובות
שואל השאלה:
אני מבין רגשות של אחרים אבל סוג של מדחיק את שלי ואני לא יודע איך לשנות את זה...
אנונימי
תנסה יותר להביע רגשות ולדבר על הרגשות שלך.