7 תשובות
אל תסירי את הכרטיסיה
לא אמור לצאת לך
זה אמור לשמור, מוזר...
וודאי שאת לא גולשת בגלישה בסתר, שם אף חשבון לא נשמר.
שואל השאלה:
איך בודקים?
אנונימית
שואל השאלה:
איזה שקופית? את מתכוונת לכרטיסייה?
אנונימית
פשוט כשאת יוצאת אל תסירי את השקופית של האינטרנט זה מה שאני עושה
זה לא אמור להתנתק לך, יכול להיות שזה קשור בהגדרות.