5 תשובות
שואל השאלה:
38 זה רק בצבא לא? אמא אמרה לי 37.2 ואבא אמר 37.4
38 זה רק בצבא לא? אמא אמרה לי 37.2 ואבא אמר 37.4
חום הגוף האידיאלי הוא 37 וזה משתנה זה דבר שהוא אינדבידואלי בעיקרון צריך להיות בן 36 לבין 37. 38 זה כבר חום
37.8 בערך.
בערך 38 מעלות
38 ומעלה
באותו הנושא: