12 תשובות
2008/2009.
2010 ובאיזור הזה
שנות ה70
זו לא שנה אבל המוזיקה.. אי אפשר להתחרות
זו לא שנה אבל המוזיקה.. אי אפשר להתחרות
אין כזה דבר מוזיקה טובה/גרועה כל אחד והטעם שלו
שואל השאלה:
בגלל זה כתבתי לדעתכם -,-
בגלל זה כתבתי לדעתכם -,-
אנונימית
2003-2009
1995-1996
2006,2009
אזור אמצע שנות השבעים. ככה 1975...
יש שלושה עשורים שאני הכי אוהבת מבחינת המוזיקה, שנות ה60, ה70 והשמונים עד 1987 בערך.
1962-1975
1997
באותו הנושא: