2 תשובות
גם אני רוב הזמן הייתי בבית מתחילת החופש הגדול ואף פעם לא טסתי.
לא נורא, אל תקנאי, גם את יום אחד תטוסי ותעשי כיף חיים.
ובחופש יש הרבה דברים שאפשר לעשות.
לא נורא, אל תקנאי, גם את יום אחד תטוסי ותעשי כיף חיים.
ובחופש יש הרבה דברים שאפשר לעשות.
בסהכ את רגישה והכל בסדר זו תקופה כזאת של רגישות יתר, יעבור נסיכה