15 תשובות
חחח מה שתית אחותי
אני אוהבת אצבעות קינדר:)
שוקולד של מילקה
כל שוקולד שהוא לא מר
שוקולד של מילקה
מילקה אוראו
שוקולד של מילקה
טובלרון
קינדר
מילקה עושה לי בחילה איכסס.
אני הכי אוהב פסק זמן וקליק
מילקה זה החיים^
מילקהה! כל כך מילקה!
אני אוהבת כל שוקולד חלב שיש אני אוהבת את המריר של פרה עם אגוזים זה אהבה
פסק זמן!
ושוקולד חלב אגוזים
הרשיז
הרשיז זה קדושש
שוקולד מריר 70% של עלית.
שוקולד לבן של מגנום.
פררו רושה.
שוקולד פרה עם ביסקוויט וקרם לבן.
ועוד מלא שאני לא זוכר את השמות שלהם - כאלה באריזת סוכריה עם קרם אגוזים ובונבונירות.