11 תשובות
מראה טוב זה כבר 1 מתוך 2 וזה הרבה יותר קל לראות מאופי
יש בנים שאוהבים ומסתכלים יותר על אופי.
שואל השאלה:
חח מה קשר? להגיד שאני יפה מאוד זה אומר שזה לא צנוע
אנונימית
להגיד שאת יפה מאוד זה בסדר אבל צנוע זה לא
שואל השאלה:
אז איך אתם רוצים שאני התאר את עצמי אה? זה מטומטם. אני מודעת לעצמי ואני אגיד את זה, לא בכרח אומר שלא צנועה. גם כל עוד לא מתבברת על זה. כולה שאלתי איזה מתייפיים יש פה באתר. בחיית
אנונימית
ענית לעצמך יקירה.
בגלל שאת מאוד יפה כנראה.
שואל השאלה:
אני לא בטוחה, בגלל זה שאלתי, יקירה.
אנונימית
אני חתיכה הורסת, יש סיכוי שיצאו איתי?
זה בערך מה ששאלת. עכשיו ניקח בהנחה את העובדה שהרבה מאיתנו שמים דגש על יופי, תעשי אחד פלוס אחד ותגיעי לתוצאה שיצאו איתך. אכן כן השערתך התאמתה.
שואל השאלה:
לא, זה לא מה ששאלתי חחח
הניסוח שלי לא היה נכון. שאלתי אם רוב הבנים ירצו למשיך להיות בזגיות איתי רק בגלל שאני יפה, או גם בגלל מאפיינים אחרים?
אנונימית
תראי אם הם יאהבו את האופי שלך, אז ברור שירצו להמשיך איתך והיוםי יהיה גם פלוס
אם הם לא יאהבו את האופי אולי הם ירצו אותך בגלל היופי שזאת בעיונת
שואל השאלה:
איך אפשר לדעת?
אנונימית