6 תשובות
כן
וסושי זה לא כל כך משמין
את לא יכולה להחזיר את זה אחורה הרי.
אז לפחות תשמחי שנהנית, ותעשי ספורט.
בהצלחה!
סושי זה הרבה פחות משמין מהרבה דברים. תאכלי, תפנקי את עצמך, מקסימום תעבדי מחר או במהלך השבוע קצת יותר והכל יהיה טוב (:
סושי הוא לא משמין אם הוא לא מטוגן, אבל 30 זה די הרבה.. אבל לא חושבת שתראי עליה זה בסהכ סושי
אנונימית
אוף אני כל כך מבינה. זה פשוט הכל מגרהה וכל כך השמנתי בימים האחרונים ועכשיו פתחת לי את התאבון חחח.. תנסי לעשות ספוקט אולי יעזור
אנונימית
אל תדאגי
אני הולכת לחדר כושר ומורידה הרבה קלוריות אבל כשאני יוצאת מהחדר כושר אני נהיית רעבה ואוכלת המון המון המון וזה לא פגע לי במשקל