7 תשובות
כל הכבוד לה, שתתחלף איתי עכשיו
גם אני הייתי ככה ואני לא אחשוב כלום, יגיע הזמן שלה.
מישהי רצינית שאכפת לה מהלימודים יותר
וואו.
היא פשוט עוד לא מצאה את הבחור הנכון. איפה שהוא בלב היא יודעת שמגיע לה טוב יותר ממי שהיא פגשה עד עכשיו:)
כלום, לא דעה חיובית ולא דעה שלילית, זה פשוט לא קרה.
שהיא כמעט כמוני רק שאני לא עולה ליב' אלא סיימתי תיכון אך הייתי מעדיף כמוהה על פני שאר הבנות.
אנונימי