4 תשובות
גם אני מרגישה ככה מעניין למה
זה תלוי מה את עושה בחופש אם את חווה הרבה חוויות את מרגישה שהספקת מלא ושהחופש ארוך ואם את רק בבית אז מרגישים שהחופש חלף ועף לו
גם לי עובר נורא מהר אפילו שאני לא עושה כלום. אז זה עוד יותר גורם לי להרגיש כאילו אני מבזבזת מהחופש
גם אני מרגישה ככה
באותו הנושא: