8 תשובות
פיצה
עדיף להתחיל בתה ועוגייה כדי לא להכביד פתאום על הגוף אחרי הצום ורק אחר כך אוכל נורמלי
המאכל המסורתי הוא פיצה
כריך
פרי או משהו קל
אני מעדיפה מרק, ולשתות מים כי זה פחות כאבי בטן ובחילות
אמא שלי כל שנה אחרי הצום מכינה ארוחה חלבית גדולה (גבינות, בורקסים, רביולי, ביצת עין ועוד)
אבל איך שיוצא הצום קודם כל תשתי מיץ ומים ותאכלי משהו קטן ורק אז תאכלי משהו גדול
אבל איך שיוצא הצום קודם כל תשתי מיץ ומים ותאכלי משהו קטן ורק אז תאכלי משהו גדול
שמעי בכל זאת לא אכלת 25 שעות, את לא תצליחי לאכול כל כך הרבה אבל תאכלי דברים שיעברו בקיבה שלך חלק, דברים קלים כאלו כי המערכת עיקול שלך התרגלה לא לאכול, ויהיה לך קשה לאכול דברים כבדים..
באותו הנושא: