6 תשובות
לפיצה בוי היה מספר מדף, אם אין לך אתה לא תוכל לקחת (שמח לעזור)
שואל השאלה:
יש לי מספר מדף
אנונימי
אז אתה יכול ללכת בכיף
איזה עיר, אני עובד בדואר בחופש בפתח תקווה ויש לי חברים שעובדים בדואר בכל מיני ערים אז אני וחברים שלי מקבלים דואר יום-יומיים לפני כולם חח
אנונימי
אני עשיתי את זה גם בלי סמס. פשוט באתי עם תעודת זהות והם נתנו לי את החבילה. אבל היה לי מספר מדף שבו נמצאת החבילה, אם אין לך את זה זה יכול להקשות עליהם.
אם לא שלחו לך הודעה בטלפון או פתק לדואר אז אי אפשר, צריכים לקרוא לך (שמח לעזור)
באותו הנושא: