3 תשובות
מספימה אותו
הייתי תטיפה מתבאסת
אבל.. יש את fxp
אנונימית
אבל fxp חרא פורום, ההנהלה חרא ומשתמשים טוקסיק af
מדבר בתור מפקח לשעבר שעכשיו בבאן