21 תשובות
חברתי גרוע
לימודי פצצה
לימודי - בסדר
חברתי - יכל להיות יותר טוב
לימודי בסדר
חברתי לא משהו
לימודי מעולה
חברתי סבבה
הלימודי יותר טוב מהחברתי
שואל השאלה:
אצלי החברתי די סבבה ולימודי טוב
אנונימית
חברתי לא משהו
לימודי מעולה
לימודי סבבה
חברתי מעולה
חברתי בסדר ניראה לי
לימודים מיעולה
לימודי מעולה
חברתי לא משהו
בסדר שניהם,

למרות שבלימודי ירדתי בשתי נקודות השנה ):
עד עכשיו החברתי היה מעולה והלימודי היה טוב, אבל כנראה שבבית ספר החדש גם הלימודי וגם החברתי יהיו על הפנים.
חברתי סבבה (אני פשוט לא חברה של הערסים)
ולימודי מעולה
שניהם גרוע
לימודים דיי טוב
חברתי- הרוב בשכבה מכירים אותי, אבל חצי מהשכבה דיי שונאים אותי
חברתי - אחלה
לימודי - בסדר כזה, מקווה לשפר השנה
סבבה לגמרי בשניהם
אני לא מצטיינת לגמרי אבל יש לי ציונים גבוהים
יש לי חברות שאני אוהבת והן אותי
אנונימית
חברתי סביר לימודים סביר
חברתי-לא מה"מקובלים" אבל הכי טוב שהיה לי בחיים
לימודי-פח
חברתי סבבה
לימודי זוועה.
חברתי לא טוב
לימודים זוועה אבל אני מנסה להשתפר