10 תשובות
רק בשביל הפרוטוקול, שניכם בנים כן?
כשהוא יהיה במצב רוח טוב, תספר לו כמו שזה. שיש בינך לבין החבר שלו משהו ותראה מה התגובה
שואל השאלה:
כן שנינו בנים
אנונימי
תגיד לו מה לעשות באהבה לא שולטים אבל זה מאוד יפגע שהסתרת את זה ממנו כל כך הרבה זמן
תדבר ברוגע ותתכונן לזה שהוא אולי לא יקבל את זה, אבל אתה חייב לעשות את זה, חוץ מזה- מה הכי גרוע שיכול לקרות?
פשוט תגיד לו שאתם ביחד. אין דרך אחרת.
הוא יודע ששניכם גייז?
אם לא אז אני חושבת שלא תבואו לו עם זה בבום וקודם כל תספרו לו על המשיכה המינית שלכם ורק אז..
שואל השאלה:
הוא יודע רק עלי שאני גיי
אנונימי
לפני זה חבר שלך צריך לצאת בפניו מהארון ולראות איך הוא מגיב
תספר לו אם הוא יודע שאתה גיי הוא יקבל את זה בקלות והכל יהיה בסדר בהצלחה 3>