3 תשובות
יש.. חברה שלי כזאת
כן אני כזאת
זה ממש מעצבן שכל הזמן אומרים לי שאני אנורקסית ונראית מזעזע
זה ממש מעצבן שכל הזמן אומרים לי שאני אנורקסית ונראית מזעזע
רזון לא חייב להיות בחוסר אכילה
זה גנטי בהרבה מקרים
אני אישית רזה גנטית
הכי חשוב שתאהבי את עצמך כמו שאת כי ככה את הכי יפה:)
זה גנטי בהרבה מקרים
אני אישית רזה גנטית
הכי חשוב שתאהבי את עצמך כמו שאת כי ככה את הכי יפה:)
באותו הנושא: