4 תשובות
תחשבי על העובדה שכולנו בני אדם ואין לך ממה להתבייש, הסיכויים שתהיה לך פדיחה שואפת כמעט לאפס, אם מזה את מפחדת...
שואל השאלה:
אני תמיד חושבת על זה מכ יש לי להתבייש הם בדיוק כמוני לא מעליי ולא מתחתיי אבל ברגע שהם מתקרבים זה פשוט תחושה מוזרה כזו והתנהגות מפגרת שאני לא שולטת בה
אני תמיד חושבת על זה מכ יש לי להתבייש הם בדיוק כמוני לא מעליי ולא מתחתיי אבל ברגע שהם מתקרבים זה פשוט תחושה מוזרה כזו והתנהגות מפגרת שאני לא שולטת בה
אנונימית
חח גם אני ככה לפעמים, אבל לומדים להתגבר על זה, תעסיקי את עצמך במשהו בזמן שאת מדברת איתם, זה מפחית את הלחץ מניסיון, נגיד אם יש לך צמיד אז תשחקי איתו...
שואל השאלה:
חחח אבל אז זה מוציא אותי יותר ביישנית. אני אתן לכם דוגמה אני חולה על קעקועים אז אני תמיד מציירת כל מיני מנדלות ודברים בסגנון אז ילד מהכיתה שאני מכירה מגיל 0 והיינו ידידים ומאז התרחקנו כי הוא נהיה ערס מפגר ראה ורצה שאני אצייר לו גם אז הוא התיישב לידי והתחלתי לצייר לו ופשוט רעדתי וניסיתי לצחוק כדי שיפסיק לדבר שטויות הוא קצת חרמן אז הוא התחיל ללטף לי את היד ואני התעלמתי וכל הזמן הזזתי אותו ואמרתי לו שיפסיק להיות חרמן כי זה רק מוריד ממנו הוא ישב לידי שעה שלמה וניסיתי לשבת עם הכיסא כמה שיותר רחוק ממנו וזה פשוט מחרפן שאני לא מצליחה להיות איתו כמו שאני
חחח אבל אז זה מוציא אותי יותר ביישנית. אני אתן לכם דוגמה אני חולה על קעקועים אז אני תמיד מציירת כל מיני מנדלות ודברים בסגנון אז ילד מהכיתה שאני מכירה מגיל 0 והיינו ידידים ומאז התרחקנו כי הוא נהיה ערס מפגר ראה ורצה שאני אצייר לו גם אז הוא התיישב לידי והתחלתי לצייר לו ופשוט רעדתי וניסיתי לצחוק כדי שיפסיק לדבר שטויות הוא קצת חרמן אז הוא התחיל ללטף לי את היד ואני התעלמתי וכל הזמן הזזתי אותו ואמרתי לו שיפסיק להיות חרמן כי זה רק מוריד ממנו הוא ישב לידי שעה שלמה וניסיתי לשבת עם הכיסא כמה שיותר רחוק ממנו וזה פשוט מחרפן שאני לא מצליחה להיות איתו כמו שאני
אנונימית
באותו הנושא: