תשובה אחת
יש ימים כאלה של ניתוק ויש ימים יותר.. חברותיים כאלה אם נקרא לזה ככה. זה קורה וזה לגיטימי וקורה לכולם. אני לא חושבת שלגמרי הרסת משהו, פשוט להבא כשאת מרגישה שאת יבשה תתנצלי ותגידי שאת עייפה או לא כל כך מתקשרת עם הסביבה כרגע או משהו, זה הגיוני וזה קורה לכולם שיש ימים כאלה. לגבי עכשיו- אני חושבת שכדאי לך קצת לדבר איתם היום ואולי גם להתנצל על אתמול ולהגיד שהיית די מנותקת אתמול ואת מצטערת אם זה גרם להם להרגיש שאת לא מעוניינת בקשר איתם או משהו. לא חושבת שאת צריכה להתבייש להגיד את זה..
באותו הנושא: