2 תשובות
שואל השאלה:
הייתי על דקסמול מיום שני השאלה אם זה יעשה לי נזק אם אני יקח רק עד ראשון ואין לי רופא או רוקח לשאול
הייתי על דקסמול מיום שני השאלה אם זה יעשה לי נזק אם אני יקח רק עד ראשון ואין לי רופא או רוקח לשאול
אנונימית
לפי מיטב ידיעתי לא.
באותו הנושא: