3 תשובות
אם אני אוהב אותה, אם בא לי לעצבן אותה
יש בנות מהשכבה שמסתכלות עלי הרבה אני מסתכל רק לפעמים עליהן אבל זה סוג של מבט של אל תסתכלו עלי...

אני מסתכל רק על אחת וזה כי אני מחבב אותה
אין לי בנות בכיתה ; (
כן זה עצוב...