8 תשובות
אל תתני לה להשתלט!
אני מכירה כאלה חברות הן קנאיות.
זה חבר שלך אתם צריכים להיות שתיים ביחד בזוגיות ולא שלוש.
אם את מרגישה שזה משהו שהיא עושה לך הרבה באופן קבוע ובעוד הרבה סיטואציות ממליצה לך לדבר איתה, אם זו פעם ראשונה שהיא עושה לך דבר כזה אולי היא לא התכוונה או לא שמה לב, או שהיא גם בקטע שלו ובאמת ניסתה להעביר פוקוס אליה.. (לא בקטע של להלחיץ, פשוט דברי איתה בכל אופן)
אנונימית
לדעתי את צריכה לדבר עם חברה שלך שאת דלוקה עליו ושתתן לכם קצת ספייס בעניין
דברי עם חברה שלך תגידי לה שאת בקטע שלו ושלא תוציא אותך מהשיחה
היא יודעת שהוא חשוב לך? היא מאלה שידפקו לך בכוונה או שאם תסבירי לה היא תבין? כי אם זה לא בכוונה תסבירי לה את הסיטואציה מהצד שלך.
שואל השאלה:
אני לא יודעת למה אני מרגישה שהיא פשוט עושה לי בכוונה. כל פעם היא עושה לי את זה מחדש גם כשאני מדברת עם ילדים אחרים..
אני לא רוצה להגיד לה את זה כי אני יודעת שהיא תרוץ ותספר את זה..
אנונימית
הי.
זו הרגשה ממש קשה.
מכיון שאיננו מכירים אותה, לא נוכל לדעת בודאות מה הסיבה.
לפי מה שכתבת, נוצר הרושם שהיא עושה זאת בכוונה.
יתכן שמרגישה בתחחרות איתך, על תשומת הלב.
אין ברירה אלא לדבר איתה על כך (בפגישה ולא בטלפון), ולבקש שתפסיק.
להסביר לה שלא מתאים.
חברות אמורות לפרגן אחת לשנייה, ואם זה לא מתקיים, נסי לשנות.
במידה וניסית פעמיים שלוש, ולא הצליח- חישבי אם מתאים לך להפסיק את החברות.
בהצלחה לך.
תנסי להיפגש איתו לבד בלי שהיא תדע, ואיתה תדברי ותגידי לה שאת בקטע שלו ושאת רוצה לדבר איתו לבד לפעמים בלי שהיא תידחף...