6 תשובות
גם לי לא ואני נושקת ל18 אז מה
מזאת אומרת "מקבלים חבר"? חבר זה לא מתנה שקונים במכולת...
אנונימי
תתחילי לחפש..
יש הרבה שירצו
יש הרבה שירצו
ל-70% מבני הנוער אין חבר לפני גיל 18.
ואי זה ממש סוף העולם הא? את פאקינג בת 16! מה דחוף לך? תגדלי קצת תעברי קצת דברים בחיים
אפשר לחשוב.. אני ממש לא מבינה את הנוער של היום עוד לא עברו כלום ויש לכם עוד חלב על השפתיים ומתלוננים שאין חבר... מדהים
אפשר לחשוב.. אני ממש לא מבינה את הנוער של היום עוד לא עברו כלום ויש לכם עוד חלב על השפתיים ומתלוננים שאין חבר... מדהים
אנונימית
כל הבנות שהיו כבר בזוגיות מתחת לגיל 18 סתם שוברות לעצמן את הלב.
למה? כי הזוגיוית אף פעם לא מחזיקה והבנים אף פעם לא רציניים!
בגילאים האלה הבנים מושפעים, הורמונליים, חרמנים וילדותים.
כל פעם שעובר לידי זוג בבית ספר אני מרחמת על הבחורה כי לרוב היא נפגעת בסוף.
אני אומרת לך, שכחי מזה! זה לא אהבה, וזה לא מחזיק מעמד. זה סתם.
זה בולשיט אחד גדול. תגידי תודה שאף ילד חרמן לא ניצל אותך או הפיץ עליך תמונות או ריכל עליך עם חברים שלו, כי זה לרוב מה שהם עושים.
הם לא בוגרים ולא מבינים מה זה זוגיות. והבנות כמעט תמיד יוצאות שבורות לב, מבולבלות ונדפקות.
בבקשה תוציאי לך את הרעיון הזה מהראש! זוגיות לפני גיל 18 סופה להיגמר.
זה סתם מיותר.
את צריכה להיות ממש שמחה שלא היה לך חבר, ושלא נתת לאף ילד חרמן לעבוד עליך כמו 80% מהבנות.
זה לא אמיתי ולא מחזיק מעמד אף פעם.
חכי להתבגר, חכי שהבנים יתבגרו וחכי לזוגיות רצינית ואהבה אמיתית.
כל דבר בזמן שלו. את בת 16 לא 60.
למה? כי הזוגיוית אף פעם לא מחזיקה והבנים אף פעם לא רציניים!
בגילאים האלה הבנים מושפעים, הורמונליים, חרמנים וילדותים.
כל פעם שעובר לידי זוג בבית ספר אני מרחמת על הבחורה כי לרוב היא נפגעת בסוף.
אני אומרת לך, שכחי מזה! זה לא אהבה, וזה לא מחזיק מעמד. זה סתם.
זה בולשיט אחד גדול. תגידי תודה שאף ילד חרמן לא ניצל אותך או הפיץ עליך תמונות או ריכל עליך עם חברים שלו, כי זה לרוב מה שהם עושים.
הם לא בוגרים ולא מבינים מה זה זוגיות. והבנות כמעט תמיד יוצאות שבורות לב, מבולבלות ונדפקות.
בבקשה תוציאי לך את הרעיון הזה מהראש! זוגיות לפני גיל 18 סופה להיגמר.
זה סתם מיותר.
את צריכה להיות ממש שמחה שלא היה לך חבר, ושלא נתת לאף ילד חרמן לעבוד עליך כמו 80% מהבנות.
זה לא אמיתי ולא מחזיק מעמד אף פעם.
חכי להתבגר, חכי שהבנים יתבגרו וחכי לזוגיות רצינית ואהבה אמיתית.
כל דבר בזמן שלו. את בת 16 לא 60.
באותו הנושא: