4 תשובות
כמו שידוע לי כל החטיבות בצה''ל טובות מאוד.
כל אחת מהן תורמת למדינה!
-אור-
מה זה עד כמה?
זאת נחשבת ליחידת לוחמה בשטח והיא יחידה שנחשבת לטובה מאוד
חטיבת קרבית מעולה מאוד היא נלחמת בשטחים בטרור.
ממש מש טובה אבל יש כמה יותר טובות
אנונימי