אני לומדת על השיר אווזים של אגי משעול ויש לי כמה שאלות אז פליזז תעזרו לי. 1.א. מדוע בחר המורה לשלוח את המספרת לרעות אווזים? 1.ב. כיצד היא מתחברת לאווזים בבגרותה? 2. הביטוי: "אווזים" חוזר מספר פעמים לאורך השיר . עמוד על משמעותו בתקופות שונות בחייה של הדוברת ועל תרומתו ליצירת האמירה העולה מין השיר. (כול שאר השאלות הן עם המילה עמוד ואין לי מושג מה זה אז פליזז משהו)