8 תשובות
כן
יש לכם אייפון 7 רגיל?
אני חושבת שכן
-א****
לי יש פלוס אבל לחברה יש רגיל
כן
אתן יכולות לצלם תמונה של האופצייה?
פשוט זה ממש חשוב ליי