5 תשובות
לא בהכרח, יש אנשים שמצליחים גם ללא בגרות.
יהיה לך פחות סיכויים
תמיד יעדיפו את זה שיש לו בגרות מלאה
ממש לא. בגרות זה לא הכל. אבל אני כן חושבת שבעתיד אפשר להשלים בגרויות כי זה כן עוזר. אפשר להצליח בלי בגרות אבל הרבה יותר קשה
את יכולה להצליח בחיים בלי קשר ללימודים ולבגרות. הבגרות היא לא מדד להצלחה
חד משמעית לא,
אין קשר בין ציונים לבין הצלחה בחיים
הצלחה בחיים קשורה אך ורק לברכה שיש לך בתחום מסוים (פרנסה וכסף למשל)
רמי לוי מתאר עצמו כדיסלקט וכל דבר שהוא יגע בו יהפוך למיליונים
******
זה לא מתנגש עם זה ששווה שאת תשקיעי בלימודים
ואפילו להעזר במורה להוראה מתקנת תותחית+מוכרת
אבל שוב אין קשר בין ציונים/הצלחה בבית ספר להצלחה בחיים

מאחל לך שתצליחי בכל יקרה