3 תשובות
אני מנחש שקודם הביצה, כי היה נגיד איזה שהו חיה נגיד דינוזאור וכשהוא הטיל את הביצה הגיעה התרנגולת
לפי הדת, התרנגולת- האל ברא חיות ולא ביצי חיות.
לפי תורת האבולוציה, כנראה הביצה, מכיוון שלפני שהיו תרנגולים היו יצורים שדומים לתרנגולים, ובשלב מסוים אחד מהם הטיל ביצה שממנה יצא היצור שאנחנו מגדירים כתרנגולת.
לפי תורת האבולוציה, כנראה הביצה, מכיוון שלפני שהיו תרנגולים היו יצורים שדומים לתרנגולים, ובשלב מסוים אחד מהם הטיל ביצה שממנה יצא היצור שאנחנו מגדירים כתרנגולת.
הביצה ניראלי חח
באותו הנושא: