2 תשובות
אני חושבת שכדאי שתשאירי הכל בצד..
תפתחי איתה דף חדש לא קרה משהו כזה גדול שצריך לריב בגללו לדעתי
שואל השאלה:
תאמיני לי שלא היית רוצה שחברה שלך הייתה משאירה אותך לבד בהופעה עם מליון אנשים אחרי שקבעתן מלא זמן לפני ללכת ביחד והיא עוד שכנעה אותך לבוא איתה, אז כן ציפיתי שהיא לפחות תתנצל
אנונימית