5 תשובות
עדיף שלא
לא..
אם זה היה במקרר כל הזמן אז הוא בסדר.
אם שמת אותו במקרר אז אין הבדל, זה כאילו הכנת אותו עכשיו, הוא פשוט יהיה קר.
אם לא שמת אותו במקרר מאתמול אז אל תאכלי, מיונז מתקלקל ממש מהר
אם לא שמת אותו במקרר מאתמול אז אל תאכלי, מיונז מתקלקל ממש מהר
אני הייתי זורקת.
עדיף להפסיד, כמה שקלים לדעתי מאשר לאכול, אוכל לא טרי.
עדיף להפסיד, כמה שקלים לדעתי מאשר לאכול, אוכל לא טרי.
באותו הנושא: